8 Ağustos 2012 Çarşamba

Greece #2 Boring One ;)

Opening Ceremony & Ancient Greek Technology Exhibition


There are also some photos from opening ceremony speakers. It was really boring especially last one, I didn't even listen. :)

İkinci günümüzde açılış var diye bizi o küçücük kasabanın diğer ucuna yürüttüler ve bikaç konuşma dinledik(!). :D İyi tarafından bakacak olursak bir adet üzerinde ne yazdığını anlamadığmız bi rozetimiz oldu. 








After ceremony Technology Museum was waiting for us. It should be interesting but it was not attracted for me. Just two peace was interesting; the first puzzle and chess.

Çok da uzun sürmemesine sevindiğim konuşmalardan sonra binanın hemen yanındaki sergi salonuna geçtik ve antik çağdan kalma teknoloji maketlerini inceledik(!). :D Antalan adamın heyecanı ve o maketlere mühendislik harikalarıymış gibi muamele yapması cidden görülmeye değerdi. :D Benim ilgimi sadece insanlığın ilk yapbozu olduğunu iddia ettikleri yapbozla satranç çekti.



While people really interested in ancient technological things, I tried to find out Greek Alphabet. :D

Ben göreceğimi gördükten sonra kendimi dışarı attım ve yine Yunan Alfabesini çözme uğraşıma geri döndüm.


After these boring activities we had a nice meal which comprised "Dolmas", "Tzatziki" greek salad and white wine. :D

Herkesin sergiye olan ilgisinin tükenmesini bekledikten sonra ki saat 10u gösteriyordu ve  ben açlıktan ölüyordum, biraz daha yürüyerek yemek yiyeceğimiz yere geldik. 
Galiba Olimpia'nın sevdiğim tek yanı küçüklüğü dolayısıyla istediğin yere çabuk ulaşabilmen.
Yemek ortamı dolayısıyla güzeldi ama Yunanistan'a gelip de farklı tadlar arayan bi insan olarak benim açımdan tam bir hayal kırıklığıydı. :D Yemekte ne mi vardı? Dolma, cacık, bikaç türk mezesi, çoban salatasının iri doğranmışı ve beyaz şarap. Şarapları kötü olmasına rağmen salatalarına tam puan verdim, sosları çok güzeldi. :D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder