17 Haziran 2012 Pazar

I Have Been Where? -Bodrum-


Bodrum



  I love the road of İzmir-Bodrum. The main reason is at the end of the road, there is Bodrum :D and I guess the other reason is Bafa Lake nearby the road. It is also quiet short when I compare with the road between İzmir and Eskişehir.

  İzmir, Bodrum yolunu seviyorum. Bunun asıl nedeni tabi ki yolun sonunda Bodrum olması, diğer bir neden ise yolun kenarında Bafa Gölü’nün olması. Bu gölü neden seviyorum onu bilmiyorum ama :D Pek çok insan için 3,5 saat uzun bir otobüs yolculuğudur; ama gerektiğinde haftada iki kere gidip geldiğim İzmir-Eskişehir yoluna göre oldukça kısa ve eğlenceli bi' yol kendileri. 
  





  During the last week I helped three different people while they were moving. It was very exhaustive, but funny especially last one which was at Bodrum with my cousin’s daughters. I went Bodrum on Thursday to help my cousin and I came back a few hours ago to my sweet home.

  Geçtiğimiz hafta tam üç ayrı kişiye taşınırlarken yardım ettim. Evet, kendi evimi taşınmaya üşendim ama üç ayrı evi de taşıdım. :D En yorucu olmasına rağmen en eğlencelisi sonuncusuydu. Bodrum’a gittim ve Bodrum’dan Isparta’ya taşınacak olan kuzenime eşyalarını paketlemesinde yardım ettim. Kuzenimin küçük kızlarıyla taşınma işi çok daha eğlenceli hale geldi.






  Alakasız Not!:

  This is the song that I have been singing during the last week irrepressible.

  Bu şarkı da bütün bi hafta içimde çalan, susmak bilmeyen şarkı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder