12 Haziran 2012 Salı

Questions

 Who am I?

I’m Güneş. I was born and grew up in Eskişehir. I’m living in Izmir for four years, because of the location of my university and I can live here after my graduation from university, if they let me. :D


If you wonder, I’m studying Tourism Management at Dokuz Eylül University. And yes I'm living in Buca ofcourse. My first year in Buca was not easy for me. I was living in a dormitory and for the first time in my life, I was living far away from my family. But now I’m living in a small flat and I’m really glad my life.
Living alone is the best, although it is in Buca.
For now I can’t find any another detail about my life to write down here, but as soon as possible I will share more things with you.

Eskişehir’de doğdum ve üniversite dolayısıyla İzmir’e gelene kadar da bu şehirde yaşadım. Dokuz Eylül Üniversitesi’nde Turizm İşletmeciliği okuyorum. Hali hazırda 3. sınıfı bitirmiş bulunmaktayım. Buca’da yaşamaktan memnun olan az sayıdaki Dokuz Eylül Üniversitesi öğrencisinden biriyim.





Why Have I This Blog?

I was following some blogs without having any account, but beginning from now I have a blog, because of a project about cultural tourism which Dokuz Eylül University Tourism Management department have joined with Florida University and Armenian State University.
I will share with you more information about this project and also places that we will visit scope of this project. But I won’t share only information, photos and videos about this project.
I will share also places that I’m living now, visited in the past, going to visit in a short time and desire to visit, songs, books or movies which I love.

Blog dünyasından çok da uzak bir insan sayılmazdım. Eskiden beri takip ettiğim bi’kaç blog vardı. Niye bir blog açma gereği duydum konusuna gelirsek de okulda aldığım ve bir proje kapsamında verilen kültürel turizm dersi için yapılan aktiviteleri ve projeyi sosyal medya aracılığıyla daha fazla insana duyurabilmek amaçlıdır. Yani aslında bir gerek değil bir zorunluluk. Zorunlu olarak yapılan şeyler genel olarak sıkıcı görülür; fakat bu blogu sadece proje odaklı bir ödev gibi yapmayarak hem kendim hem de sizin için daha eğlenceli bir hale getirmeye çalışacağım.



Why The Hitchhiker’s Guide to Earth?

The only reason is: I love the movie of The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy, although creepy monsters. I think it has an interesting and funny story with absurd events. The movie based on a book series which is written by Douglas Adams, but its origin was a radio comedy.


Blogun ismine gelirsek de “Otostopçunun Galaksi Rehberi” filmini sevdiğim için ona bi atıfta bulunmak istedim. Başka hiç bir nedeni yok hepsi bu. Kitaplarını da en kısa sürede okumayı düşünüyorum, bulmayı başarabilirsem tabi.

  Author’s Note
  Bu tamlamayı text book’larda gördüğümde nefret ederdim. Şuan bi’ tanesini yazıyor olmam garip oldu biraz. Neyse konuya gelelim. Postlarıma aynı zamanda İngilizce de eklemeye çalışıyorum ve çalışacağım. Amacım ingilizce biliyorum diye artistlik yapmak değil zaten şu aralar ingilizce bilmek de bi’ meziyet sayılmıyor. Benim İngilizcem de pek çok insandan daha iyi değil. Ama size şimdiye kadar binlerce kez duyduğunuz bi’şey söyleyeyim “İngilizceyi zaten herkes biliyor evladım sen mutlaka bi’ yabancı dil daha öğren, yoksa iş bulamazsın.” Eğer benim gibi bi’ turizm öğrencisiyseniz bu dil öğrenme konusu alıp başını gidiyor, bütün teyzeler amcalar Türkiye’ye gelmekte olan yabancı turist potansiyeli hakkında bilgi sahibi ve bu bilgiler ışığında pek çok dil önerebiliyorlar size. Bi’ de turizm okuyorum diye benim adıma üzülen amcalar, teyzeler var onlardan hiç bahsetmeyeceğim bile. :D Her şeyin en iyisini onlar biliyor. Sonuç olarak hem projenin gereği hem de daha fazla insana ulaşabilme ihtimaline karşılık İngilizce de yazmaya çalışacağım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder