19 Eylül 2012 Çarşamba

Ilıca- Çeşme/İzmir

To close the summer, we decided to go Çeşme. We chose there because of proximity to Izmir.
It was a quick decision. At the same date that we traveled ,we also move our friends home. :D 
After this operation we were on road to Çeşme, but we were hungry.
So here is the result. :)

Yaz bitmeden son bi denize girelim düşüncesiyle yine yollara düştük. Acele verilmiş bi karar olup açlık da bastırınca yolda giderken kumpir yemek gibi bi işe kalkıştık. Bizi zorlasa da söz konusu yemekse bende her türlü çözüm bulunur. Burda da devreye o haftanın Uykusuz'unu okumuş olduğum için almış bulunduğum Penguen devreye girdi. :D



At eventide we were at Ilıca Beach. The weather was cold, but this is not an obstacle for us to swim and also sea was surprisingly warm.

Ilıca'ya  vardığımızda akşam olmak üzereydi ve hava da oldukça soğuktu. Ama bu şartlar denize girmemize engel olamadı. :D 
Ayrıca deniz suyu da havaya göre oldukça sıcaktı.




When the sun sank, we went to Çeşme to find a hotel, and it wasn't so hard. We were successful our first try. So we were really happy. :D

Çeşme'de ilk denememizde buduğumuz uygun otel sonrası sevinç ve triplerimizi alttaki iki fotoğrafta görebilirsiniz. :D







Ve tabi ki burda da denenecek yeni bir bira bulmakta gecikmedim. :D Bir İtalyan birası olan Peroni'yi de listeden çıkardım. Beğendim mi peki? Hayır. :D Hatta o kadar beğenmedim ki Italyanların bira yapamacağına bile kanaat getirdim. :D

I'm happy to find a beer which is I haven't tried yet at Hayal Kahvesi Çeşme Marine. It was Peroni and I didn't like it.












Ertesi sabah denize girmek için tekrar gittiğimiz Ilıca'da Migros'ta alışveriş yaparken gözüme çarpan ve daha önce denemediğim bir bira olan Mekesika birası "Sol" gözüme çarptı. 
Corona'dan daha ağır olacağını düşünmediğimden aldım tabi hemen sabah sabah. :D 
İçtiğimde yanılmadığımı da gördüm.

And I found one more beer which is new for me. 
It was "Sol", it's from Mexico. 
It can be more drinkable than Peroni but only while eating something. You can also drink it, while having breakfast. :D










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder