13 Şubat 2013 Çarşamba

Mini Balkan Tour

I was searching for cheap flight tickets for a while for our termtime, almost we were going to Lyon if we didn't miss the tickets when they were cheap. But finally I found a really cheap one thanks to Skyscanner (I can recommend to you eDreams also for cheap flight tickets.) from Istanbul to Sarajevo with Turkish Airlines. And we planned a mini Balkan tour. 
Our tour will cover Sarajevo, Bjelasnica, Mostar and Dubrovnik.

Bütün final haftası boyunca ve öncesindeki sunumlarla dolu yoğun okul günlerimde yemedim, içmedim, ders çalışmadım, biraz okula da gitmedim. Vee uzun upuzun sömestre tatilini boş geçirmemek için ucuz bilet peşinde koştum. Derin araştırmalar ve ince hesaplar sonucunda İstanbul'dan Saraybosna'ya Türk Hava Yolları'ndan ucuz bilet buldum.




Before going, I searched some about Bosnia and Herzegovina and Croatia. So I have some lists about what to eat (the most important one for me :D) , where to go, what to see and what to have. I will share all my lists   deeply with you after our tour with our experiences.

Bosna Hersek'in bir diğer çekici özelliği de Türkiye'den vize istememesi, Hırvatistan da aynı şekilde; fakat 1 Nisan 2013 tarihinden itibaren Hırvatistan da Schengen Ülkeleri arasına katılacak ve Türkiye'ye vize uygulamaya başlayacak. Bu yaz için Dubrovnik çok güzel olur diyenler aman dikkatli olun.
Biletleri aldıktan sonra işin en keyifli tarafı başladı tabi ki; tatilimizi planlamak! Hemen gidilecek yerler, tadılacak yeni lezzetler, yapılacak aktiviteler listeleri oluşuruldu ve notlar alındı.
Bu listeleri ayrıntılı bi şekilde tatilimiz bittikten sonra sizlerle paylaşırım. ;)



And this is my new travel notebook that one of my friends gave me as a birthday gift and there are some tastes form balkans.

Beni en çok sevindiren doğum günü hediyelerimden biri olan bu defter artık benim yolculuklarımda yanımdan hiç ayrılmayacak. :)
Aşağıda gördükleriniz de  Bosna Hersek'te tatmak için sabırsızlandığım bir kaç lezzet.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder