17 Şubat 2013 Pazar

B:ra - Bira Kültürü Dergisi






Türkiye'de biraya dair sınırlı sayıda kitap varken böylesine bi derginin üç ayda bir de olsa yayınlanıyor olması gerçekten çok sevindirici.
 En azından benim açımdan durum böyle. :D





D'nR'dan aylar önce yaptığım yüklü alışveriş sonrasında, o kitapları bile okuyacak vakit bulamamamdan ötürü, internetten yeni çıkanları takip etsem bile D'nR ve diğer kitapçılara gitmeme kararı almıştım. Bu kararım beni bu güzel dergiden mahrum bırakıyormuş da haberim yokmuş. Kimse de demiyor tabi biraya dair bir dergi var piyasada diye.
Neyse geç de olsa dergiyi 2. sayısından yakaladım, 1. sayısının da idefix sağolsun siparişini verdim. Bugün yarın gelir herhalde.
Dergiyi bugün almam dolayısıyla her bir satırını okudum, bitirdim diyemem ama göz attığım her yazı akıp gitti. Bu durum benim biralara olan ilgimden kaynaklanıyor olsa bile, 
genel kültür amaçlı alınıp okunabilecek kalitede bir dergi. Boş geçmeyiniz, okuyunuz.
Telefonunuza ücretsiz olarak da indirebiliyorsunuz.
 Daha geniş bilgi için Facebook sayfasına bir göz atın. ;)
Bira Kültürü Dergisi'ni çıkarma cesareti gösteren Halk Plajı Fikir Ofisine teşekkür eder, başarılar dilerim.
Afiyetle okuyun. :)

B:ra Dergi Genel Yayın Yönetmeni Rauf Bey'den aldığım bilgiler sonrasında gelen edit: Şuan derginin basılı iki sayısı olmasına rağmen aslında dergi bu ay 10. tablet sayısını yayınlamış. Android'le yaşanan problemlerden dolayı da sadece iPad ve iPhone'lardan indirilip okunabiliyor. (Bir Apple kullanıcısı olmamamama bu kadar üzülebileceğim hiç aklıma gelmezdi.) Android'teki sorunu halletmek için de çalışıyorlarmış.
Rauf Kösemen'e verdiği bilgiler ve ilgisi için tekrar teşekkür ederim.


Bu yazıya yine birayla alakalı ama dergiyle alakasız bir ek olarak Efes Pilsen'in eğlenceli ve ilgi çeken bi uygulamasını da paylaşmak isterim.
Efes Pilsen - Konu Bira sayesinde bira  ve tarihi hakkında bilgi edinebilir, uzmanlık belgenizi alabilirsiniz. Hatta sonunda t-shirt bile var diyorlar. :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder