8 Şubat 2013 Cuma

Spor Toto Erkekler Türkiye Kupası Finali Eskişehir'de!

Spor Toto Men's Basketball Turkey Cup is happening in Eskişehir now.

Basketboldan hiç anlamadığımı düşünen bir abiye sahip olmam ve reklam panolarına çok dikkat etmemem dolayısıyla biraz geç haberdar olsam da neyse ki her şey için çok geç değildi.
Turnuvayı ikinci gününde Hacettepe Üniversitesi - Banvit ve Galatasaray Medical Park - Anadolu Efes maçlarıyla yakaladım. :D



Her türlü spor müsabakasını sıkılmadan izleyebilen bi bünyeye sahibim sanırım. Basketbol ve futbol maçlarını sık izlemem de abimden kaynaklanan bi alışkanlık olsa gerek.
Küçükken zorla izlerdim, sonra severek izledim yıllarca. Bi ara iddaa'da para kazanabilcek seviyeye bile ulaşmıştım ki, araya üniversite diye bi kavram girdi ve ben televizyondan tamamen uzaklaştım.
Finallerin Eskişehir'de oynanacağını öğrendiğimde ilk iş biletleri nerden alacağımı araştırdım.
Tabi ki bütün yollar Biletix'e çıktı; fakat Eskişehir'de bir Biletix gişesi bulunmaması da çok ayrı bi konu. :D

Neyse ben emelime ulaştım, ve yıllardır basketbol izleyicisi kişiliğimden ne kadar uzaklaştığımı farkettim. Çünkü bana bıraksalar Hüseyin Beşok çoktan basketbolu bıraktı, Serkan Erdoğan ve Banvit'in arasında hiç bi bağlantı yok, Cenk Akyol ve Ender Arslan hala Efes Pilsen'de (ki takımın adı Anadolu Efes) ve Engin Atsür de NBA'de çok başarılı. :D :D
İşte tüm bu yanlışlarımla dün gece yüzleştim. Beni tek şaşırtmayan Kerem Tunçeri ve Kerem Gönlüm oldu. :D
Bir de tribündeki ergen kardeşler vardı tabi beni o yıllarıma "ya bu Cenk çok tatlı yeaaa" cümleleriyle döndüren. Bi anda 8-9 yıl geriye gittim. :D
Maçı bir Efes'li olarak Galatasaray tribününde izledim, buna rağmen her iki maç da basketbol açısından oldukça zevkliydi. 
Bir de orjinali futbol taraftarı olup da basketbol maçına gelmiş, oyuncuya 
"Vur oğlum topa vur!" 
diye bağıran taraftarlar olmasaydı her şey daha güzel olabilirdi.

Sizleri maçlardan karelerle baş başa bırakıyorum.









10 Şubat Pazar günü yine Anadolu Üniversitesi BESYO Spor Salonu'nda oynanacak olan
 finalin adı belli oldu.
Fenerbahçe - Galatasaray.
Taraflar belli olmasına rağmen biletler satışta değil halen. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder