21 Temmuz 2012 Cumartesi

Last Day of Kars & Closing Ceremony


Last day of our trip we had shopping and tried to eat goose. I think it was delicious :D
 Closing Ceremony & Gala Dinner was gorgeous and we had fun thanks to Caucasian team.
At the end of the ceremony we had new attendance certificates.

Kars'taki son günümüzü alışverişe ayırdık. Herkes Kars'tan bi hatıra alma derdine düştü. :D Ben genel olarak yiyecek şeyler peşindeydim, gravier peynir ve bal gibi. :D Arkadaşlarım için de bi kaç küçük hediye, evdeki çoğu zaman ebatlarından dolayı nefret ettiğim, gittiğim yerlerden hatıra olarak aldığım magnetlere bile yeri olmayan mini barıma magnet falan aldım. :D Kars'a gelmişken meşhur kaz etini denemeden de dönmemeliydik ve denedik, ben beğendim. Yolunuz Kars'a düşerse siz de denemelisiniz. ;)
Kapanış yemeği de gelen Kafkas dansçılar sayesinde çok hareketli ve eğlenceli geçti.
Üstüne bir de bu projeye katıldığımız için birer sertifika aldık.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder